Основни циљ студијског програма је постизање стручних знања, компентенција и вештина са ближим усмерењем студента, ка пословима у области модне индустрије.
Сврха реализације студијског програма огледа се у образовању струковних инжењера менаџментa – специјалиста за области менаџмента, моде, савременог одевања, маркетинга и мерчендајзинга и естетике, који могу да раде у: дизајн центрима, маркетиншким службама, агенцијама за односе са јавношћу, модним часописима и производним погонима савремених малих, средњих и великих предузећа, чија је претежна делатност реализација модних производа и услуга, као и да самостално имплементирају своја новостечена знања у сопствене модне агенције.
Специјалиста струковни инжењер менаџмента је компетентан да примени општа знања и специфичне вештине из области моде и менаџмента, да учествују у развоју нових модних производа и услуга, да усавршава своја знања и примењују савремене методе праћења успеха, односно неуспеха једне колекције, да утиче на повећање вредности бренда бољим дефинисањем имиџа и рекламних кампања, а у циљу ефективнијег наступа на конкурентском тржишту.
СПЕЦИЈАЛИСТИЧКЕ СТРУКОВНЕ СТУДИЈЕ
СТУДИЈСКИ ПРОГРАМ
ССС МИМ – МОДНИ МЕНАЏМЕНТ
Промене наставног плана и програма усвојене су на седници Наставног већа 23.9.2015. године и примењују се од школске 2018/2019. године
Студијски програм: ССС МИМ – Модни менаџмент |
семестар |
||||||
Редни
број |
Шифра |
Назив предмета |
Статус
|
ЕСПБ | Укупан број
часова |
||
предавања | вежбе | ||||||
1. |
ИТП 341141 |
Истраживање тржишта и понашање потрошача | О | 5 | 2 | 2 | 1. |
2. |
МАМ 343108 |
Маркетинг менаџмент у одевној индустрији | О | 5 | 2 | 2 | 1. |
3.1 |
ПРЧ 381147 | Пословно рачуноводсво |
ИБМ1 |
5 | 2 | 2 | 1. |
3.2 |
ИMO 382158 | Историја моде |
ИБМ1 |
5 | 2 | 2 | 1. |
4.1. |
БМЕ 381150 | Бренд менаџмент у модној индустрији |
ИБМ2 |
5 | 2 | 2 | 1. |
4.2 |
ЕСО 382149 | Естетско обликовање |
ИБМ2 |
5 | 2 | 2 | 1. |
5.1 | ОСЈ 381152 | Односи са јавношћу |
ИБМ3 |
5 | 2 | 2 | 1. |
5.2 | МФО 382156 | Модна фотографија |
ИБМ3 |
5 | 2 | 2 | 1. |
6. |
ММР 343048 |
Модни маркетинг |
О | 5 | 2 | 2 | 2. |
7. |
ММС 382146 |
Мода и модни систем |
О |
5 | 2 | 2 | 2. |
8.1 |
ОВБ 383087 | Оснивање и вођење бизниса |
ИБМ4 |
5 | 2 | 2 | 2. |
8.2. |
ПЛК 383136 | Планирање колекције |
ИБМ4 |
5 | 2 | 2 |
2. |
9.1 |
МКО 043148 | Менаџмент квалитетом у одевној индустрији |
ИБМ5 |
5 | 2 | 2 | 2. |
9.2. |
ПМП 382153 | Познавање модних производа |
ИБМ5 |
5 | 2 | 2 | 2. |
10.1 |
MMM 383182 | Менаџмент малопродаје и мерчендајнзинг |
ИБМ6 |
5 | 2 | 2 | 2. |
10.2 | ВПМ 383151 | Визуелна презентација модних производа | ИБМ6 | 5 | 2 | 2 | 2. |
11 | СТП 383191 | Стручна пракса | О | 4 | 2. | ||
12 | ЗВР 383192 | Завршни рад | О | 6 | 2. | ||
Укупан број ЕСПБ | 60 |